Sledovanie zásielok

UPS Kuriér
 

Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku vyhľadať Vašu zásielku na stránkach prepracu UPS - vyhladanie zásielky* kde zadáte

Referenčné číslo : Číslo faktúry, ktorá Vám prišla na mail

 Kurier 

Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku vyhľadať Vašu zásielku na stránkach prepracu TopTrans - vyhladanie zásielky* kde zadáte

Označenie : Číslo faktúry, ktorá Vám prišla na mail 

Objednatel : EPI

 

Prevzatie zásielky– odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s vodičom prepravnej spoločnosti na mieste zápisom o škode. V prípade prevzatia poškodenej zásielky žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hod. od prevzatia zásielky na e-mail servis@epicentrum.sk, kde vám radi poradíme, ako v takýchto prípadoch postupovať. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal - je predmetom dôkazového konania.

 

 Balík na poštu Balík na poštu


Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku vyhľadať Vašu zásielku na stránke posta.sk - vyhladanie zásielky* kde zadáte podacie číslo ktoré Vám zašleme v statuse EXPEDOVANÁ.
 

 

Prevzatie zásielky– odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo na pošte . V prípade prevzatia poškodenej zásielky Vám reklamacia nebude uznaná. . V prípade reklamácie nevyhadzujte obal - je predmetom dôkazového konania.

 

 

Táto stránka používa cookies. Viac info

Prihlásenie